Търсене в този блог

06 октомври 2009

ЗАВРЪЩАНЕ ВЪВ ВРЕМЕТО

Ще пропътувам
Пътя си обратен
Към моето завръщане
Във времето
Другар ще ми е
Единакът-вятър
Ще звънкат шпори
Ще се опва стремето

Така забързана
Ще вляза
Със своя кон
Във двора на небето
Ще ме обгърне
Хладната му пазва
Пътеката пред мен
Ще бъде светла

Ще бъде нощ
Звездите ще събирам
Узрели
Топли
Едри като кестени
Ще свири Бог
На златната си лира
Маестрото
В небесния оркестър

Аз плахо ще пристъпя
Там
Където
Се сливат
Хоризонтът и дъгата

И като жертвен дар
Ще принеса
Сърцето си
Искра
Hа любовта
И Светлината
















БОРБА

Душата ми беше осъдена
На полусмърт и полустремеж
В ъгъла на живота изпъдена
Полусама
С половин копнеж

Духът ми витаеше
Обикаляше света
Говореше на душата
И на разбитото ми сърце
А тялото
Техният дом
Се превърна в арена
На сблъсъка
Между
Преходността и вечността
Жестока битка
Между
Стремежа и съвършенството
Между
Робството
И постигнатата свобода

Тялото ми
Нахрани земята
Душата ми отиде
При вселенската душа
Скъса се нишката
Между двете
И от космодрума на любовта
С мощен взрив
Излетя
Моят дух
Oзарен в необята
Да потърси покой
В безплътните му
Обятия

1 коментар: